Pages

2011. március 8., kedd

Gáááz

A mai nap sem kezdődött jobban, mint a tegnapi. Még mindig torokfájás, pedig tegnap egész nap ettem a mézet és a torokfertőtlenítőt. Most már kicsit jobb.
Kora délelőtt csöngettek, hogy délelőtt ne használjuk a gázt, mert lent az alagsorban szerelnek valamit. Puff... Ennyit a főzésről. Hát, ebéd már nem lesz. Mármint meleg kaja nem lesz ebédre. Bérletet akartam venni, ezért elsétáltam a Móricz körtérig majd vissza. Kb. egy másfél órás út volt. Kellemes volt. Sütött a nap, bár még hideg van. Hazafele bementem a kisboltba zsemléért, s láttam szép érett paradicsomokat. Kicsik voltak, és igazi piros színük volt. Vettem is néhányat. A házban összefutottam a szerelővel, aki szólt, hogy kettőig ne használjuk a gázt, mert elsőre nem sikerült megcsinálni, amit kellett. Azt hiszem, hogy akkor ebédre valami fincsi szendvicset készítek. Jó sok zöldséggel. Gyorsan el is készítem....

Nincsenek megjegyzések: