Pages

2011. március 7., hétfő

Kakaós muffin

Elkészült életem első muffin-ja. Lehet, hogy kicsit furcsán hangzik, de tényleg nem csináltam még. Mindig csak azt a dobozost, amit a boltokban lehet kapni. Már sokszor akartam "rendes" muffin-t csinálni, az egyetlen dolog, ami visszatartott, hogy nem tudtam választani a rengeteg recept közül. De ma végre rászántam magam. S mivel mostanában nagyon odafigyelek arra, hogy mit eszem, ezért egy egészséges muffin-t választottam. Kakaós muffin-t készítettem. S hogy mitől egészséges? Finomított liszt helyett teljes kiőrlésű lisztet, cukor helyett fruktózt, azaz gyümölcscukrot tettem bele. Így csak annyi szénhidrát van benne, amennyi a szervezetnek feltétlenül szükséges. Megjegyezném, hogy ezt cukorbetegek is bátran fogyaszthatják.

Nincsenek megjegyzések: