Pages

2011. március 10., csütörtök

Új recept

Már régóta szerettem volna új recepteket is kipróbálni, de rengeteg van, és nehéz a választás. És persze mindig ott motoszkál bennem az a kérdés, hogy vajon tényleg ilyennek kell lennie az ízének. Tegnap volt egy kis maradék marhapörkölt itthon, gondoltam, főzök ki hozzá tésztát. Csakhogy "kicsit" sok lett. Így mára megmaradt a tészta. Gondoltam csinálok ma valami szószt hozzá. Két recept nyerte el a tetszésemet: kolbászos tészta padlizsános szósszal és tészta tejfölös, bacon-ös szósszal. Az előbbi nyert, mert az paradicsomos, és én az ilyet jobban szeretem. Szóval megcsináltam ezt a kolbászos, padlizsános változatot. Nem volt rossz, de úgy érzem, hogy valamilyen fűszer még kellene bele, de nem tudom, hogy mi. Sajnos nem vagyok jártas a fűszerekben. De azért nekem ízlett. Kíváncsi vagyok, hogy a fiúknak, hogy ízlik majd!

Nincsenek megjegyzések: