Pages

2011. március 28., hétfő

Jó idő kontra rossz idő

Szeretem a márciust. A tavasz kezdetét jelenti, s persze számomra ismét egy "új évet". Szeretem, amikor már rügyeznek a bokrok, a virágok. Szeretem, ha reggel napsütésre és madárcsicsergésre ébredhetek. Az egyetlen dolog, amit nem szeretek, az a szélsőséges időjárás. Egész héten süt a nap, a hőmérőben is a higanyszál már a 15 °C fölé emelkedik. Már éppen rávettem magam, hogy elővegyem a vékony kis szövetkabátomat, s szombaton délután még ebben is melegem volt. Aztán persze másnap borult ég, eső, a hőmérséklet pedig 10 °C alatt. Hát, szép... mondhatom! Kénytelen voltam visszavenni a vastag kabátomat, a meleg kötött sálat és még a sapkát is el tudtam viselni a fejemen. De már nagyon várom az igazi tavaszt, hogy végre mehessünk sétálni, kirándulni. Első körben szeretnék egy nagy sétát tenni a Lágymányosi öbölben, s szeretnék beülni a Café Ponyvaregénybe. Két kávézójuk is van, az egyik a Móricz Zsigmond körtértől kb. 2 percnyire van. Ez egy kicsi kávézó, de annál hangulatosabb. A másik a Lágymányosi öbölben van. Ez már nagyobb, tágasabb. Kíváncsi vagyok, hogy ennek is meg van-e az a bája, hangulata, mint a másiknak.

De jó! Kisütött a nap! Ezt már szeretem! :) De most irány a konyha!

Nincsenek megjegyzések: